ƸӜƷ I have a story to tell you...

on 28 Ιουλ 2010


Μια φορά και εναν καιρό υπήρξε ενα δελφίνι στον ωκεανό...


Και λέει το δελφίνι στον ωκεανό:
«Δεν μπορείς να δείς τα δάκρυά μου επειδή είμαι στο νερό».
Ο ωκεανός απάντησε στο δελφίνι:
«Αισθάνομαι τα δάκρυά σου επειδή είσαι στην καρδιά μου».

Λέει το δελφίνι στον ωκεανό:
«Δεν μπορω να σε αφήσω, επειδή θα πεθάνω χωρίς εσένα».
Ο ωκεανός απάντησε στο δελφίνι:
«Χωρίς εσένα η ύπαρξή μου δεν θα είχε κανένα νόημα».

Λέει το δελφίνι στον ωκεανό:
«Χωρίς δελφίνια δεν υπάρχει τίποτα στον ωκεανό».
Ο ωκεανός απάντησε στο δελφίνι
«Χωρίς εσένα δεν υπάρχει τίποτα στη ζωή μου».

Λέει to δελφίνι στον ωκεανό:
«Πόσα δελφίνια γνώρισες πριν από μένα; »
Ο ωκεανός απάντησε στο δελφίνι:
"Εσυ σίγουρα δεν είσαι το πρώτο δελφίνι που έχω γνωρίσει, αλλά θα είσαι πάντα το πρώτο δελφίνι στην καρδιά μου».

Λέει to δελφίνι στον ωκεανό:
«Γιατί είμαι πάντα εγ
ώ αυτή που ρωτάει; »
Και απαντάει ο ωκεανός :
«Επειδή με αρέσει να βρίσκουμε στης σκέψεις σου..."

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...